czwartek, 3 września 2015

;)

Kochani!

Zagląda ktoś do mnie jeszcze?

14 komentarzy:

  1. TO IDIOTYCZNE PYTANIE... które pojawia się tu co jakiś czas... albo dziewczynko piszesz systematycznie i trzymasz tym samym swoich czytelników blisko, albo nie pisz w ogóle, bo jak masz tak znikać, to daj sobie spokój z tym śmiesznym pisaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie ma obowiązku być na moim blogu i czytać tego o czym ja piszę. A ja nie mam obowiązku pisać tutaj systematycznie. Ty najwyraźniej jesteś u mnie bardzo często skoro wiesz jak często pojawia się to"idiotyczne pytanie". Z całym szacunkiem ale zapewniam cię że to nie ty będziesz decydować czy będę dalej pisać czy też nie. Zastanawiam się tylko po co tutaj zaglądasz skoro moje pisanie jest śmieszne?

      Usuń
  2. Ja zaglądam i czekam z niecierpliwością na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co się głupio pytasz :P jasne, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nikt tutaj już nie zagląda. Ja z przypadku w rzeczy samej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ba! Tylko notki nie ma i nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja. Chyba pierwszy raz, a tu widzę sięw linkach... Muszę zrobić odliczankę u siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. A już myślałam że nowy post co u Ciebie;P rozczarowalas mnie i za karę masz się zameldować jutro z nowymi wiesciami!!!! ;) buziaki
    Kameleonka

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaglądam:)) i zmieniam bloga w zamknięte grono czytelników, jeśli chcesz daj email:)

    OdpowiedzUsuń