czwartek, 19 marca 2015

Jest dobrze!

Melduję, że jestem, żyję i mam się całkiem dobrze! Moja nauczycielska kariera rozkręciła się na dobre, a ja czuję się rewelacyjnie!
Po czterech dniach owocnej pracy z czystym sumieniem stwierdzam, że PRACA W KLASIE PIERWSZEJ JEST O WIELE ŁATWIEJSZĄ PRACĄ NIŻ PRACA Z PRZEDSZKOLAKAMI! I teraz wiem, ze gdybym miała wybór: praca w szkole, a praca w przedszkolu bez chwili zawahania wybieram szkołę! Ja przedszkolna weteranka po prostu z pierwszakami odpoczywam. Jest dobrze!
A przyroda? Pomimo moich obaw radzę sobie naprawdę dobrze :) I jestem z siebie dumna, że podołałam!
Materiał z klas 4-6 naprawdę prosty, wystarczyć wcześniej przeczytać i potem wytłumaczyć uczniom w sposób prosty i jak najbardziej zrozumiały. Jest to bardzo intensywny czas ale ja to po prostu uwielbiam! Ciągle mam coś do przygotowania, sprawdzenia, napisania...
Wczoraj otrzymałam umowę i po prostu zaniemówiłam z wrażenia. Tyle pieniędzy w dwa tygodnie zarabia chyba bardzo mało osób. Ciesze się, że zdecydowałam się na tą pracę :)

Kończę pić kawę. Maluję paznokcie i zmykam na szkolenie: roztańczone przedszkolaki.

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne że praca cieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. CIESZY mnie to bardzo :) spełniaj się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. to czadowo! oby tak dalej :) no i brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. i prawidłowo:) ciesze się że jest ok zresztą nie wątpiłam w to nawet przez chwilkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie! takie wieści chciałam usłyszeć :)
    przyjemnego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne wiadomości! Wiedziałam, że dasz radę;) Super!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cieszę się przeogromnie i oby tak dalej! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca w szkole to było moje wielkie marzenie, cóż, nie wyszło, może kiedyś wrócę do wpajania w młodzież historii? Nauczanie to jednak wielka frajda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie cieszę się razem z Tobą, że jest tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubiłam przyrodę ;)
    Cieszę się że robisz to co lubisz i sprawia Ci to taką ogromną przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeby wszyscy nauczyciele mieli taka pasje i z takim zaangazowaniem oddawali sie nauczaniu :)

    OdpowiedzUsuń