niedziela, 8 marca 2015

Niech każdy się dowie, że dzisiaj święto kobiet!

JA KOBIETA:
Nie czytam żadnych instrukcji.
Wciskam guziki, aż w końcu zadziała.
Nie potrzebuję alkoholu, żeby narobić sobie obciachu, bez alkoholu daje radę!
Nie jestem rozkapryszona, tylko "emocjonalnie elastyczna".
Nie mam żadnych dziwactw! To są "special effects!"
Przebaczyć i zapomnieć? Ani nie jestem Jezusem, ani nie mam Alzheimera! 
My kobiety jesteśmy aniołami! Ale gdy nam się podetnie skrzydła... lecimy dalej - na miotle :)
Gdy Bóg stworzył mężczyznę, obiecał, że idealnego faceta będzie można spotkać na każdym rogu... a potem uczynił ziemie okrągłą?
Na moim nagrobku niech będzie napis: "Co się głupio gapisz? Też bym wolała leżeć teraz na plaży!"
Tak, tak... my kobiety jesteśmy bowiem jedyne w swoim rodzaju!
***
Dzień Kobiet :) 
Kochane moje kobietki wszystkiego najlepszego dla Nas wszystkich i każdej z osobna!
Od Nieperfekcyjnej Młodej Żony i Jej Męża!
Świętujecie? Mnie Mąż obudził rano ogromnym bukietem tulipanów!

12 komentarzy:

  1. już druga moja blogowa koleżanka dostała tulipany :)) wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię tulipany i Mąż bardzo dobrze o tym wie :) dla Ciebie Kochana też wszystkiego dobrego i miłej niedzieli :)

      Usuń
  2. a ja dostałam zozole właśnie konsumuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego świętowania zakochańce ;)
    I ja też świetuję :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do życzeń :)
    Wszystkiego najwspanialszego w dniu naszego babskiego święta :)
    U mnie królują dziś żonkile :):)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. a Ja dostałam od męża bukiet pięknych herbacianych róż i słodkości :) a poza tym chyba z 4 bukiety tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tulipanki i różyczka od Ktosia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow bukiet przepiękny! :) u mnie też tulipanek był :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię za ten tekst "Ja kobieta" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja też nie czytam instrukcji, zawsze sama wolę odkrywać uroki nowego sprzętu;):)

    OdpowiedzUsuń