środa, 1 kwietnia 2015

Mamy kwiecień!

Witam Was serdecznie w kwietniu! W asyście przeokropnej pogody - w poniedziałek była burza (!), wczoraj świeciło cudowne słońce, a dziś wiatr dość silnie wieje i do tego pada deszcz ze śniegiem.
I wcale to nie jest żart 'primaaprilisowy'. Mam nadzieję, że słońce niedługo zawita już na dobre!
Czasu mam mało. Ale to już wiecie. Przedłużyli mi umowę na kolejne trzy tygodnie.
Praca ogrom - i dla pierwszaków i z przyrody. Sprawdziany, kartkówki, pytania... uff.
Na szczęście już się weekenduje :) Aż do następnej środy!
W planach sprzątanie, zakupy, wiosenne wietrzenie szafy i masę innych rzeczy...
Nie da się ukryć, że jest to dla mnie bardzo intensywny okres. Ale mimo wszystko się ciesze!
Najbardziej jednak brak mi snu! Może w najbliższych dniach to nadrobię (?) Oby!

A tymczasem znikam do rysowania wiosennych ilustracji...

9 komentarzy:

  1. no pogoda to nas ostatnio nie rozpieszcza :/
    cieszę się,że umowa przedłużona i dalej z dzieciaczkami będziesz urzędować :)
    to dużo snu Ci życzę buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! zdrowych spokojnych rodzinnych jajecznych Świąt! ;*

      Usuń
  2. Oj, u nas pogoda tez kiepska... Nosa się wyściubiać z domu nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w jeden dzień jest taki misz-masz ;p
    Rano deszcz, później śnieg (biało na ulicach), później silny wiatr, później deszcz, później słońce, deszcz, wiatr, słońce, wichura, grad, deszcz, słońce, wichura, deszcz... Jednym słowem MASAKRA ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to samo:/ Pogodowy armagedon:/
    Dziś pan woźny w szkole powiedział mi, że w Wielkanoc będziemy lepić ze śniegu zajączki :P
    Oby nie! :P
    Wypoczywaj Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że przedłużą później i na dłużej.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj i chwytaj oddech

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wszedzie taka szalona pogoda :) Oby ta wiosna prawdziwa w koncu przyszla.
    Fajnie, ze przedluzyli Ci umowe. Nie bedziesz sie nudzic w domu i doswiadczenia jeszcze zbierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wietrzenie szaf... To jest dopiero wyzwanie! :) Ja swoją wywietrzyłam - staram się robić to regularnie po tym jak wyrzuciłam ciuchy spod łóżka, z szaf, worków i ogólnie z pokoju :P teraz się opamiętałam i już nie chomikuje :)
    Uwielbiam burzę... U mnie tylko deszcz, śnieg i piękne słońce chwilami.

    OdpowiedzUsuń