wtorek, 21 kwietnia 2015

O bezrobociu, weselu, bieganiu i wakacjach.

Zarejestrowałam się dzisiaj w Urzędzie Pracy. Jestem dalej osobą bezrobotną. Godziny czekania w kolejce przed wejściem do środka, podpisywanie ogromnej ilości dokumentów i przykra sprawa z wysokością zasiłku. Jedna wielka masakra! Mam nadzieję, że nie będzie mi dane już nigdy więcej być w takiej sytuacji jak teraz. Wierzę, że będę pracować gdzieś w końcu na stałe!

Popijam teraz pokrzywę z ogromną ilością wyciśniętej cytryny i przeglądam strony z sukienkami.
23 maja szykuje Nam się wesele. Wymyśliłam sobie, że pójdę w granatowej sukience i będę miała czerwone dodatki. Buty czerwone już mam, kupiłam je całkiem przypadkiem ale są idealne. Mam też czerwony żakiet. Jednak brak najważniejszej rzeczy, sukienki. Dlatego intensywnie jej poszukuje. 

Od niedzieli biegam. Codziennie po 30 minut. Mam nadzieję, że mój zapał nie minie i będę robić to systematycznie :) Swoją drogą to bieganie to bardzo fajna sprawa!

Planujemy wakacje. Bezapelacyjnie znów stanęło na Władysławowie! Cudowne miejsce. 
Byliśmy tam już dwa razy i ciągle mi mało tego miejsca. Zakochałam się :)
Nie lubimy wracać do tego samego miejsca (mam na myśli noclegi) więc poszukujemy czegoś idealnego.Macie jakieś sprawdzone miejsca we Władysławowie? Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

Wpis o wszystkim i o niczym. Tak bez ładu i składu. Wybaczcie.

20 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! Jestem pewna, że znajdziesz w końcu pracę na stałe. Cierpliwości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nie lubię swojego urzędu pracy i cieszę się, że na chwilę obecną nie muszę z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka ta przyjemność w piątek aż dostaję skrętu żołądka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, życzę abyś załatwiła sprawę bardzo szybko i żebyś nie musiała godzinami czekać w kolejce!

      Usuń
  4. Bezrobocie...znam to ale nie ma co! Trzymam mocno kciuki za Ciebie!!! Mi się Władysławowo kojarzy z tłumami, kiedyś było bardzo oblegane, nie wiem jak teraz ale na pewno ma swój urok jak tak Cię ujęło. Na pewno jakąś fajną kwaterę znajdziecie. My jedziemy w tym roku po raz trzeci na wieś na agroturystykę nad jeziorem Serwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie wakacyjnym to wszystkie nadmorskie kurorty są oblegane. Władysławowo również. Ale jednak ma to coś w sobie :) Jezioro Serwy? Masz jakieś namiary?

      Usuń
  5. Kochana przede wszystkim współczuję tego UP pamiętam te czasy :/ wieczne kolejki, niemiłe urzędniczki i co najgorsze brak ofert ale mam nadzieję,że Ty szybko coś znajdziesz :*

    po drugie to jestem ciekawa kreacji :D jak coś znajdziesz to mam nadzieję nam pokażesz?:)

    po trzecie podziwiam Cię za bieganie :) ja się nigdy na to nie zdecyduję,prędzej rower ;)

    po czwarte nigdy nie byłam we Władysławowie ;) fajne nadmorskie wakacje Ci się szykują! My w tym roku odpuszczamy bo termin porodu mam koniec sierpnia/początek września ;)

    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: bardzo dziękuję i mam nadzieję, że od września będę już miała pracę :)

      Po drugie: na pewno Wam pokażę :)

      Po trzecie: ja długo wzbraniałam się od tego ale w końcu sie zmobilizowałam i biegam. Jestem z siebie dumna :) Rower też bardzo lubię ale pod warunkiem, że ktoś mi towarzyszy. Nie lubię w samotności rowerowych wycieczek.

      Po czwarte: Władysławowo pokochałam od pierwszego wejrzenia :) A Wy na pewno za rok sobie odbijecie, już we większym gronie :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Zielony Zakątek w Chłapowie, polecam domki jak i pokój. http://willazz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na wesele idę 1 maja i sukienkę znalazłam przez przypadek w Pepco za całe 29,99 zł ;)
    Trzymam kciukasy za pracę na stałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. znajdziesz prace szybciej niż się spodziewasz, wierzę w to :) udanej zabawy weselnej życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam granatową sukienkę... ;) :D

    My we Władysławowie byliśmy w ubiegłym roku chwilę przed Wami :) nocowaliśmy w Zielonym Zakątku, a same wczasy zarezerwowaliśmy na gruperze/gruponie/fastdeal czy innej tego typu stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się znaleźć aktualną ofertę, niestety obowiązuje tylko do końca maja... Może po jakimś czasie pojawi się na wakacyjne terminy.
      https://www.fastdeal.pl/oferty/warszawa/zielony-zakatek-wladyslawowo-wypoczynek/42827

      Usuń
    2. A gdzie kupiłaś jeśli mogę wiedzieć?:)
      Bardzo dziękuję za informacje i linka :)

      Usuń