piątek, 24 kwietnia 2015

Wakacje, samochód, Rossmann i Pepco...

Na samym początku bardzo dziękuję za wszystkie namiary na noclegi we Władysławowie.
Decyzja już podjęta. Będziemy mieli pokój na ul. Nawigacyjnej. Co roku jeździliśmy na wakacje we dwoje. W tym roku wybieramy się w większym gronie - jedzie z Nami siostra Męża z rodzinką.
Wyruszamy 1 sierpnia :) Odległość jaka Nas dzieli od Bałtyku to przeszło 700 km. Nie mogę się doczekać! Już teraz składam zamówienie na fantastyczną pogodę! 
Mamy w planach pojechać na te wczasy nowym samochodem. Już wybraliśmy sobie model, teraz tylko znaleźć odpowiedni i kupić. Trzymajcie kciuki :*

A teraz z zupełnie innej beczki. Byłyście dzisiaj w Rossmannie na fantastycznej poromocji?
Ja wybrałam się z Siostrą do najmniej obleganego Rossmanna w naszej okolicy i kupiłyśmy to co zaplanowałyśmy. Całe szczęście, że nie było tłumu przy półkach tak jak ostatnim razem. 
 Nie byłabym sobą gdybym nie wstąpiła do Pepco. Znów poległam :)
 Kupiłam ten czarny kombinezon za 39,99 zł.
I dwa T-shirty, każdy po 9,99 zł. W rzeczywistości kolory są bardziej wyraziste. 
 ***
Kończę dopijać kawę, lecę wywiesić pranie i będę zabierać się za sprzątanie. Bo jutro czeka mnie uczelnia, a w nocy z soboty na niedzielę wyruszamy na całodzienną pielgrzymkę do Częstochowy. 
Także Kochane miłego weekendu dla Was i jak najwięcej słońca!!!

15 komentarzy:

  1. Lubię Władysławowo, dobrze mi się kojarzy :)
    W połowie maja wysyłam właśnie tam Zuzkę razem z moją Mamą :)
    Byłam dziś w Rossmannie, ale tak się spieszyłam że kupiłam tylko to po co weszłam i leciałam na autobus :P
    A w Pepco to ja jestem zakochana :P
    Cieszę się, że zakupy udane :)
    Spokojnego i udanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo zakupy w Pepco swietne!!!! szkoda że ja najbliższy mam w Rzeszowie lub w Przeworsku a to godzinę drogi ode mnie i specjalnie nie opłaca się jechać. Ja za to obkupilam się dzisiaj w Avonie, lubię niektóre produkty stamtąd :)
    Pozdrawiam
    Kameleonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda bo czasem naprawdę można kupić w Pepco fajne rzeczy za małe pieniądze.
      Katalogu z Avonu nie widziałam wieki. Bardzo lubie ich szminki.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nie byłam we Władysławowie, a podobno jest tam super! Trzeba koniecznie kiedyś pojechać:)
    Miłego weekendu!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fantastyczne miejsce, serdecznie polecam!

      Usuń
    2. Ja byłam bardzo dawno temu... Ale z chęcią bym się jeszcze wybrała tam.

      Usuń
  5. Ja też mam nadzieję że będzie słońce

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam w rossmanie :D zakupiłam rozświetlacz z WIBO :D

    Pepco rządzi! bardzo lubię tam zaglądać,a kombinezon również wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem za naprawdę małe pieniądze można kupić fajne rzeczy :)
      Buziaczki dla Was :*

      Usuń
  7. A ja nie rozumiem zachwytów Władysławowem :p Ale nad morzem najbardziej lubię las, namiot i nic dookoła :) Do tego plażę szeroką i długą, a we Władku trochę mi przeszkadzał port z jednej strony i cypel z drugiej. Co nie zmienia faktu, że i tak super plan - uwielbiam nasze morze :)

    Jaki samochód planujecie :)? My teraz chcemy sprzedać stary i nowy kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plaża we władku taka sama jak w innych kurortach wiec o co chodzi? w czym ci przeszkadza port z jednej a cypel z drugiej strony? nie bardzo rozumiem. plaża to plaża. zdecydowanie bardziej lubię Władka niż Kołobrzeg, Sopot lub Międzyzdroje.

      Kasia Elu

      Usuń
    2. Ja nad morzem najbardziej lubię plaże i wodę w morzu. Las mam dookoła domu. Więc gdybym nad morzem miała lubić najbardziej las to nie widziałabym sensu jechac tyle km tylko właśnie po to. Jaki samochód? Seat Altea.

      Usuń